جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۵۳۰
يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲

فکرشهر: فرماندار تنگستان با تاکید بر توسعه طرح‌های مسکن گفت: هیچکس در تنگستان نباید مشکل مسکن داشته باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی صبح یکشنبه در نشست کارگروه طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تنگستان اظهار کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری ۷۰ واحد مسکونی احداثی طرح نهضت ملی مسکن در در شهر اهرم مرکز تنگستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه ۲۰ واحد مسکونی دارای زیر بنای ۱۱۰ متر و ۵۰ واحد داری زیربنای ۱۲۰ متری است تصریح کرد: برای احداث ۷۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر اهرم ۳۳ هکتار زمین در نظر گرفته شد که با اعطای تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی و آورده متقاضی این منازل احداث شده است.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: نظر به اهمیت و تأثیرگذاری بسیار خوب طرح نهضت ملی مسکن در حل مشکل مردم و خانه دار کردن همه اقشار هدف و نیز با عنایت به استقبال خیلی خوب اهالی شهرستان از این طرح، باید تمام تلاشمان این باشد که مردم بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای، هرچه سریع‌تر از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

وی با اشاره با اینکه نباید هیچکس مشکل مسکن در تنگستان داشته باشد ادامه داد: برای همه متقاضیان نهضت ملی مسکن زمین تأمین می‌شود و دولت هم در این راستا حمایت لازم انجام خواهد داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر