جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۶۷۶
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

فکرشهر: سر پرست فدراسیون دو و میدانی گفت: استان بوشهر در رشته‌های دو و میدانی قهرمانان زیادی در گذشته داشته و اکنون نیز ملی پوشانی در این حوزه دارد.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، مهدی مبینی در مجمع انتخابات هیات دو و میدانی استان بوشهر با اشاره به قدمت رشته دو و میدانی در استان بوشهر، بیان کرد: در گذشته قهرمانان زیادی از جمله عبدالرضا نوحه‌خوان، منصور قربانی و سایر قهرمانان در رده‌های تیم ملی برای این استان افتخار آفرینی کردند.

وی ادامه داد: در زمان حاضر هم حسن مهین‌دوست و جواد عبیدی در رشته پرش از ملی پوشان دو و میدانی استان بوشهر هستند.

سر پرست فدراسیون دو و میدانی گفت: مهم‌ترین رویداد این فدراسیون در حال حاضر مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا است که روز‌های ۲۸ تا ۳۰ بهمن در تهران برگزار می‌شود و فرصت کسب سهمیه المیپک و مسابقات جهانی اسکاتلند محسوب می‌شود.

استعدادیابی در آموزش و پرورش، فعال کردن باشگاه‌ها و حضور در لیگ‌های کشوری از دیگر مواردی بود که مبینی به آن‌ها اشاره کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با اشاره به این‌که دو و میدانی به عنوان ورزش مادر و پایه در دنیا محسوب می‌شود، افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان به‌صورت ویژه از این هیات و قهرمانان ورزشی دو و میدانی حمایت خواهد کرد.

یاسر جمالی اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد که استان بوشهر جایگاه اصلی خود را در رشته‌های دو و میدانی در کشور به‌دست آورد.

وی گفت: در همین راستا در بُعد آموزش از تجربیات مربیان استان و کشور و همچنین در صورت نیاز از مربیان با دانش خارجی برای ارتقا این رشته استفاده خواهد شد.

در مجمع انتخابات هیات دو و میدانی استان بوشهر حسین باستین با ۱۴ رای اعضا به‌عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

همچنین افسانه حبیب‌زاده به‌عنوان نایب رئیس و احمد اهرمی‌نژاد به‌عنوان خزانه‌دار، آذر ذوالقدر، یوسف عرب‌زاده و احمد دهقان به‌عنوان عضو اعضاء هیئت رئیسه انتخاب و معرفی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر