جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۷۵۶
شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶

فکرشهر: طی ماه جاری سومین نوزاد با کمک تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر در کابین آمبولانس به دنیا آمد.

به گزارش فکرشهر، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر به مهر گفت: طی ماه جاری و در اعزام‌های جداگانه مادران باردار توسط ناوگان اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر سه نوزاد با کمک تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی در کابین آمبولانس به دنیا آمدند.

عباس آدمیت‌نسب اضافه کرد: این مادران که ساکن بخش بردخون بودند، با مراجعه به مرکز خدمات جامع سلامت و با توجه به شرایط بارداری بلافاصله بوسیله ناوگان اورژانس ۱۱۵ اعزام که در مسیر انتقال به بیمارستان، نوزادان خود را با کمک تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی پایگاه اورژانس بردخون و دروداحمد به دنیا آوردند.

وی افزود: در این زایمان‌ها هر سه مادر تبعه کشور افغانستان بوده که نوزادان پسر خود را سالم به دنیا آوردند و تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پس از باز و تمیز کردن راه‌های هوایی، گرم کردن و کلامپ بند ناف و ارائه مراقبت‌ها و خدمات درمانی اولیه و حمایتی برای تکمیل روند مراقبت‌های درمانی و با حال عمومی خوب مادر و نوزاد را به بیمارستان امام هادی (ع) دیر منتقل و تحویل زایشگاه دادند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: شهرستان دیر دارای پنج پایگاه فوریت‌های پزشکی دیر، دروداحمد، بردخون، آبدان و دوراهک است که آماده ارائه خدمات اورژانسی در سریع‌ترین زمان و در همه جا به صورت رایگان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر