پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۷۷۳
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این دولت طرح‌های مهم و اثرگذاری را به اجرا در آورده‌اند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها «مرغ مادر گوشتی» است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدتقی صفری در بازدید از طرح فعال تولید مرغ گوشتی گناوه اظهار کرد: این طرح مهم و کم نظیر در جنوب کشور، با یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار توسط بخش خصوصی در دست اجرا بوده که مراحل پایانی خودرا می‌گذراند و حدود ۳۰ نفر بصورت مستقیم ایجاد اشتغال می‌کند.

وی گفت: عملیات اجرایی طرح اولین واحد مرغ مادر گوشتی ۶۰ هزار قطعه‌ای در دهه فجر پارسال در جوار روستای کوهک بخش آغاز شد که با تکمیل آن، زنجیره تولید مرغ در منطقه تکمیل می‌شود.

وی افزود: در این دولت کار‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان گناوه انجام شده که امیدواریم قسمت‌های عمده‌ای از آن‌ها را در دهه فجر به بهره‌برداری برسانیم.

فرماندار گناوه یادآور شد: از سرمایه‌گذارانی که توانمندی‌هایی برای سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی دارند دعوت به مشارکت می‌کنیم تا شاهد شتاب بیشتر در عمران و آبادانی و رونق اقتصادی باشیم.

وی ادامه داد: یکی از طرح‌های مهمی که قرار است در دهه فجر آغاز شود، جاده ساحلی ارتباطی گناوه به بوشهر بوده که عملیات اجرایی آن در سه قطعه قرار دارد.

صفری گفت: هزینه اولیه این طرح، ۶ هزار میلیاردریال پیش بینی شده که در ادامه اعتبارات بیشتری تخصیص داده می‌شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: این طرح نقش بسزایی در کوتاه کردن مسیر تردد و امنیت و سلامت مسافران و گردشگران در پی دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر