شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۰۵۵
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: در مرحله پایانی دومین دوسالانه جشنواره کتابخانه‌های عمومی نشان هدهد سفید استان بوشهر از سوی داوران ۱۳ نفر به عنوان نفرات برتر این جشنواره در استان انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، حیدر راهب در آیین اختتامیه مرحله استانی دومین دوسالانه «نشان هدهد سفید» در بوشهر با بیان اینکه این جشنواره به میزبانی کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: دومین دوسالانه نشان هدهد سفید با هدف شناسایی ذائقه مطالعاتی و سلیقه کتابخوانی در کودکان و نوجوانان و حمایت و تشویق پدیدآورنده آثار برتر از خرداد امسال آغاز و در مرحله اول، ۳۰۰ کتاب برای داوری به کودکان و نوجوانان کتاب‌خوان و کارشناسان کتاب استان معرفی شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر افزود: از این تعداد، ۳۰ کتاب در حوزه کودکان و ۳۰ کتاب در حوزه نوجوانان در ۳ موضوع شعر، داستان و غیرداستانی و ۳۲ داور به مرحله دوم استانی راه یافتند.

وی اضافه کرد: در نهایت از این شمار، ۱۳ نفر از سوی داوران به عنوان نفرات برتر دومین دوسالانه جشنواره نشان «هدهد سفید» استان بوشهر انتخاب شدند.

راهب در خصوص بخش‌های این رویداد اضافه کرد: معرفی کتاب‌های پرطرفدار در دو گروه سنی کودک و نوجوان در سه موضوع شعر، داستان و غیرداستانی و معرفی داوران برتر در سه بخش کودکان و نوجوانان، کتابداران و کارشناسان حوزه کتاب، بخش‌های دومین دورۀ دوسالانه نشان «هدهد سفید» را تشکیل می‌دهد.

در مرحله پایانی دومین دوسالانه جشنواره نشان هدهد سفید استان بوشهر از سوی داوران ۱۳ نفر به عنوان نفرات برتر این جشنواره انتخاب و معرفی شدند.

در این آیین خدیجه محمدی، سمانه آذرپرا، صدیقه جهان‌افروز، به‌عنوان برگزیدگان بخش کارشناسان، فاطمه صفری، زینب، درگوئی، فاطمه بازدار، ریحانه صفدری، فاطمه حیدری، برگزیدگان رده سنی نوجوان، نازنین زهرا زارعی، امیرحسین صافی، مرضیه بحرینی، شهلا پاکباز، فائزه کمالی‌راد، برگزیدگان رده سنی کودک معرفی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر