چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
امروز و با حضور مسوولین استانی و شهرستانی؛
فکرشهر: با حضور مسوولین شهرستان دشتستان و استان بوشهر «محمد جامعی» امروز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ به عنوان شهردار جدید آب پخش معارفه شد...
کد خبر: ۲۰۰۴۴۴۱
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶

فکرشهر: با حضور مسوولین شهرستان دشتستان و استان بوشهر «محمد جامعی» امروز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ به عنوان شهردار جدید آب پخش معارفه شد.

به گزارش «فکرشهر»، شهردار جدید آب پخش در این آیین، برنامه‌های خود را تشریح کرد و گفت که شهروند مداری، قانون مداری و توسعه پایدار، اساس برنامه‌های من در شهرداری خواهد بود.

محمد جامعی ادامه داد: مردم، ولی نعمت ما هستند و باید مردم داری و شهروند مداری را سر لوحه کار خود قرار دهیم. قانون مداری هم دیگر اولویت مهم است چراکه اساس مبارزه با فساد و شفافیت است.

شهردار جدید «آب پخش» معارفه شد + تصاویر

وی، توسعه پایدار در همه عرصه‌ها خصوصا گردشگری، عمران و فضای سبز را نیاز شهر آب پخش عنوان کرد و و خطاب به کارکنان شهرداری این شهر اعلام کرد: همان گونه که مستحضر هستید یک شهرداری چی هستم و به زوایای مختلف این کار واقف و آگاهم. کارم را در شهرداری با کارشناسی آغاز کردم و در این راه مدیریت و معاونت را نیز تجربه کردم.

جامعی ادامه داد: شورای این شهر با انتخاب اینجانب آبروی خود را گروه گذاشته و خود نیز آبروی خود را در این راه وسط نهاده و در خدمت شما هستم. پس آبروی ما به هم گره خورده است. دست هر همکاری که در این راه با ما همراه باشد را می‌بوسم و اگر همکاری نتواند در این راه و چهارچوب قانون مداری، شفافیت و مبارزه با فساد در کنار ما باشد از قطار خدمت پیاده خواهد شد.

شهردار جدید «آب پخش» معارفه شد + تصاویر

وی اضافه کرد: از خداوند تبارک و تعالی مسالت دارم که توفیق خدمت صادقانه و خالصانه را به همه ما عنایت بفرماید.

به گزارش «فکرشهر»، شورای شهر آب پخش، ۵ آذرماه «محمد جامعی» را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کرده بود.

در این جلسه، امام جمعه آب پخش، فرماندار شهرستان دشتستان و اعضای شورای شهر آب پخش نیز به سخنرانی پرداختند.

شهردار جدید «آب پخش» معارفه شد + تصاویر

شهردار جدید «آب پخش» معارفه شد + تصاویر

شهردار جدید «آب پخش» معارفه شد + تصاویر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر