چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۷۱۶
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: وضعیت اراضی تل چیتی گناوه که سال‌ها بلاتکلیف و لاینحل مانده است، باید برای همیشه حل و فصل و تصمیم مناسبی اتخاذ شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدتقی صفری روز سه شنبه در آیین معارفه رئیس اداره راه وشهرسازی این شهرستان اظهار کرد: باتوجه به اینکه تل چیتی در نزدیک ساحل این بندر قرار دارد، مکانی بکر و مستعد برای یک نقطه گردشگری است، که انتظار داریم مسئولان مربوطه در استان بوشهر پیگیری و در برطرف کردن لاینحل ماندن آن همت و تلاش مضاعف کنند.

وی گفت: باتوجه به اینکه بخشی از این منطقه دارای مالک و سنددار هستند باید تصمیمی گرفته شود که حق آنان مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار گناوه افزود: برای حل مشکلات اراضی مردم روستای مال قاید، سربست و مال خلیفه نیز باید تصمیم مناسبی اتخاذ شود.

وی از رئیس جدید مسکن و شهرسازی این شهرستان خواست نگاه بلندی در بحث نهضت ملی مسکن و مشکلات ایجاد شده برای اراضی مردم که قانع و با فهم هستند، داشته باشد.

امام جمعه گناوه هم بر حل مشکل اراضی تل چیتی و مردم روستا‌های ساحلی همجوار این شهر تاکید کرد و گفت: بار‌ها از مسئولان خواسته‌ام که تصمیمی مناسب برای برون رفت از وضعیت کنونی این ۲ منقطه گرفته شود، اما همچنان برطرف نشده است..

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: تل چیتی گناوه به وسعت حدود ۳۵ هکتار در نزدیکی ساحل گردشگرپذیر این بندر از نقاط بکری است که بخشی از آن با درختان نظیر کهور درختکاری و بخش دیگری به نیزار و محلی برای پناهگاه جانور‌های موذی تبدیل شده است که باید هرچه زودتر ساماندهی و از این وضعیت بیرون بیاید.

وی بیان داشت: باتوجه به اینکه در بخشی اراضی روستا‌های همجوار این شهر سند دارند، راه و شهرسازی روی آن دست گذاشته و سند گرفته و باید تصمیم مناسبی گرفته شود که برای همیشه دغدغه نداشته باشند.

در این آیین علی عرب زاده به عنوان رئیس جدید اداره راه و شهرسازی شهرستان گناوه معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر