پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۷۳۳
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

فکرشهر: امام جمعه اهرم گفت: برنامه ریزی بسیار خوب برای برگزاری اعیاد نیمه شعبان یک ضرورت جدی است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده سه شنبه شب در ستاد شئون فرهنگی تنگستان عنوان داشت: برنامه ریزی بسیار خوب برای برگزاری اعیاد نیمه شعبان یک ضرورت جدی است که موجب نشاط اجتماعی و سر زندگی بیشتر در جامعه خواهد شد.

امام جمعه اهرم با اشاره به لزوم مردمی بودن برگزاری مراسم اعیاد شعبانیه اضافه کرد: نیاز است در شهرستان ادارات، اصناف و مردم محلات زندگی به مناسبت جشن بزرگ نیمه شعبان ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت قائم آل محمد (عج) خود را تزئین کنند.

وی افزود: بخشی از فرهنگ تأثیرگذار تربیت کننده شیعه مسئله مهدویت، امام زمان (عج) و برپایی اینچنین جشن‌هایی است که هر چه بیشتر در خصوص این موضوع‌ها هدف گذاری بهتری شود در این بخش فرهنگی موفق‌تر خواهیم بود.

پهلوزاده به اهمیت حضور مردم اشاره و خاطرنشان کرد: ما باید همواره قدرشناس مردم باشیم چرا که در هر زمانی که نیاز بوده از چه اعیاد و چه راهپیمایی‌ها و انتخابات مردم حضور گسترده‌ای داشته‌اند.

امام جمعه اهرم تاکید کرد: اکنون با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات ما یک وظیفه مهم داریم و باید زمینه را برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم.

وی به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب اقتدار کشور می‌شود.

پهلوزاده تصریح کرد: دعوت مردم به آمدن به پای صندوق‌های رأی تواصی به حق است و باید از این فرصت بهره را برد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر