پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: سال ۱۴۰۳ را در استان بوشهر سال آموزش و پرورش نامگذاری می‌کنم تا همه توانمندی و ظرفیت‌ها به سمت مهمترین و بزرگترین دستگاه اجرایی هدایت شود...
کد خبر: ۲۰۰۵۵۸۹
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: استاندار بوشهر از تدوین بسته آموزشی مکمل برای نیرو‌های جدید آموزش و پرورش خبر داد و گفت: دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر باید برای سال تحصیلی آینده بسته آموزشی مکمل برای یک هزار و ۱۵۰ نفر از نیرو‌های جدیدالورود آموزش و پرورش آماده کند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، احمد محمدی‌زاده شامگاه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به نقش مهم این مجموعه در عرصه انتخابات ۱۱ اسفند، اظهار داشت: آموزش و پرورش در انتخابات خیلی خوب درخشید و ستاد مشارکت حداکثری به معنای واقعی کلمه در آموزش و پرورش شکل گرفت که از خدمات مدیرکل و همکارانش تقدیر و تشکر می‌شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به نقش موثر و حضور پر رنگ معلمان در هیئت‌های اجرایی انتخابات تأکید کرد در استان بوشهر سه ستاد به معنای واقعی داشتیم؛ یکی در استانداری، دیگری در صدا و سیما و سومی در اداره کل آموزش و پرورش شکل گرفت و این کار هوشمندانه آموزش و پرورش منجر به حضور گسترده جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان به ویژه رأی اولی در پای صندوق‌های رأی شد.

وی با بیان اینکه این نظام و انقلاب مرهون خدمات ارزشمند جامعه معلمان است خاطرنشان کرد: این مجموعه متولی هدایت مهمترین زیرساخت جامعه یعنی کودکان و دانش‌آموزان هستند و برای اینکه همه ارکان نظام بتوانند کمک بیشتری به آموزش و پرورش داشته باشند سال ۱۴۰۳ را در استان بوشهر سال آموزش و پرورش نامگذاری می‌کنم تا همه توانمندی و ظرفیت‌ها به سمت مهمترین و بزرگ ترین دستگاه اجرایی هدایت شود.

استاندار بوشهر از فعالیت نیرو‌های جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد و افزود: دانشگاه فرهنگیان باید برای سال تحصیلی آینده بسته آموزشی مکمل برای یک‌هزار و ۱۵۰ نفر از نیرو‌های جدید الورود آماده کند که شامل محتوای مناسب؛ اساتید مجرب؛ سین برنامه و زمان‌بندی است.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با تأکید بر لزوم جذب بهترین جوانان استان در آموزش و پرورش گفت: همه ظرفیت اطلاع‌رسانی و تبلیغات به نحوی بکارگیری شود تا در یک رقابت با کیفیت، بهترین‌ها و قدرتمندترین افراد علاقمند و فارغ‌التحصیلان با کیفیت جذب آموزش و پرورش شوند.

محمدی‌زاده گفت: مولدسازی یکی از فرصت‌های جدیدی است که قانون فراهم کرده تا در کنار دیگر منابع مالی بتوان فضا‌های آموزشی و پرورشی و تربیتی ساخته و یا فضا‌های ناتمام تکمیل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر