چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۶۵۶
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

فکرشهر: رئیس اورژانس ۱۱۵ و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان گفت: ۵ هزار دانش‌آموز دشتستانی در هشتگ سوگند چهارشنبه آخر سال شرکت کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، حمیدرضا شبانکاره فرد اظهار داشت: افزایش آگاهی دانش‌آموزان در مورد حوادث چهارشنبه آخر سال نقش مهمی در کاهش میزان قربانیان خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به استعداد بالای دانش‌آموزان برای فراگیری مباحث و فرهنگ‌سازی پیشگیری از حوادث در سنین پایه، دانش‌آموزان نقش مهمی در پیشگیری از حوادث دارند.

شبانکاره فرد بیان کرد: با توجه به ارائه آمار توسط سازمان اورژانس کشور، ۷۴ درصد از قربانیان چهارشنبه آخر سال مربوط به سنین زیر ۱۸ سال است که نشان‌دهنده این است که با آموزش در سطوح پایه و دانش‌آموزی می‌توان از بروز این حوادث پیشگیری کرد و یا آن را به حداقل رساند.

وی افزود: در تمامی بخش‌های ۶ گانه سطح شهرستان دشتستان، آموزش کمک‌های اولیه برای بیش از ۵ هزار دانش‌آموز صورت گرفته و این دانش آموزان در هشتگ سوگند که توسط سازمان اورژانس کشور تدوین شده است، شرکت کرده‌اند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان دشتستان اظهار امیدواری کرد: با اقدامات صورت گرفته در تمامی بخش‌های شهرستان که شامل افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان به‌صورت مجازی و حقیقی، تهیه پوستر و توزیع در بین آن‌ها و چاپ بنر در سطح شهر برازجان، چهارشنبه آخر سال بی‌خطر و کم‌خطری را شاهد باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر