پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۶۵۷
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰

فکرشهر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر از اتمام عملیات زیرساخت راه دسترسی شهرک صنعتی بوشهر ۲ با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، سید حسین حسینی صبح امروز در بررسی روند اجرا طرح‌های زیرساختی در شهرک صنعتی بوشهر ۲ با اشاره به اجرایی شدن پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان‌های شهرک صنعتی بوشهر ۲ از اتمام عملیات طرح ساخت معابر همراه با ایجاد جدول و آسفالت خیابان‌های این شهرک صنعتی خبر داد.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات لازم برای این طرح افزود: در این پروژه حدود ۴۰ هزار متر مربع از معابر شهرک صنعتی بوشهر ۲ با اعتبار افزون بر ۲۳ میلیارد تومان آسفالت شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر افزود: به موجب اجرایی شدن این پروژه معابر دسترسی حدود ۷۰ واحد صنعتی شهرک صنعتی بوشهر ۲ به طور کامل آسفالت شده و شاهد تسهیل در عبور و مرور در سطح معابر این فاز شهرک خواهیم بود.

حسینی خاطرنشان کرد: به‌زودی با تعریف و اجرای پروژه‌های جدید تعداد بیشتری از خیابان‌های شهرک صنعتی بوشهر ۲ آسفالت و عملیات ترمیم آسفالت خیابان‌ها و نوار حفاری آغاز می‌شود.

وی شهرک صنعتی بوشهر ۲ را بزرگترین شهرک صنعتی استان دانست و با اشاره به برخورداری این شهرک صنعتی از موقعیت خوب جغرافیایی، گفت: این شهرک صنعتی بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری است و با بهره‌برداری واحد‌های تولیدی در حال ساخت، شاهد رونق اقتصادی بیشتر در این شهرک خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر با بیان اینکه در شهر‌های مختلف استان شهرک و نواحی صنعتی فعال است، گفت: هم اکنون استان بوشهر دارای ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی است و ۴۷۰ واحد در مجموعه شهرک‌های صنعتی استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر