جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۶۹۰
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸

فکرشهر: معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در راستای سفر ایمن و روان مردم، همه کارگاه‌های راهسازی استان از ۲۴ اسفند سال‌جاری تا ۱۵ فروردین سال آینده تعطیل خواهد بود.

به‌گزارش فکرشهر از روابط عمومی راهداری، حمیدرضا حیدری با بیان این‌که بخشنامه توقف فعالیت کارگاه‌های راهسازی بوشهر برای تسهیل سفر‌های نوروزی هموطنان صادر شده است، افزود: از ۲۴ اسفند همه کارگاه‌های راهسازی استان تعطیل می‌شوند و عملیات ایمن‌سازی اطراف این کارگاه‌ها از سوی پیمانکاران و نظارت دستگاه‌های مرتبط صورت می‌گیرد تا سفری ایمن و بدون حادثه برای هم استانی‌ها و دیگر هموطنان داشته باشیم.

وی یادآور شد: از ابتدای اسفند امسال اجرای طرح راهداری نوروزی در محور‌های استان شامل خط‌کشی، لکه‌گیری و چاله‌گیری، شانه‌سازی و پاکسازی حریم راه، پاکسازی محل پارک خودروها، شستشوی تابلو و علائم، رنگ آمیزی جدول و... آغاز شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر اظهار کرد: به‌منظور رفاه حال مسافران نوروزی و انجام فریضه نماز، ۲۹ مجتمع خدماتی رفاهی و ۱۶ راهدارخانه در استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به افزایش نظارت بر فعالیت و نحوه خدمات دهی مجتمع‌های بین راهی استان، گفت: هم‌استانی‌ها و مسافران نوروزی در صورت مشاهده تخلف در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی می‌توانند موضوع را از طریق سامانه ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ اطلاع دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر