پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بیشترین بارندگی شبانه‌روز گذشته در مناطق شمالی این استان با ۶۹ میلیمتر به ثبت رسیده است...
کد خبر: ۲۰۰۵۸۴۲
چهارشنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲

فکرشهر: معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بیشترین بارندگی شبانه‌روز گذشته در مناطق شمالی این استان با ۶۹ میلیمتر به ثبت رسیده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، «زهرا راستگو» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این مدت در «بندر امام حسن» شهرستان دیلم ۴۱ میلیمتر و بندر گناوه ۳۸ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

وی اضافه کرد: کمترین میزان بارش باران با ۲ تا ۳ میلیمتر مربوط به ایستگاه‌های هواشناسی بوشهر، جزیره خارگ و برخی از نقاط در مرکز و جنوب استان بوده است.

راستگو با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی در مناطق شمالی و مرکزی به پایان رسیده است گفت: بعد از ظهر امروز این سامانه بارشی به طور کامل از استان بوشهر خارج می‌شود.

وی با اشاره به تداوم وزش باد‌های شمالی در استان بوشهر ادامه داد: سرعت وزش باد در خلیج فارس، سواحل مرکزی و جنوبی استان بوشهر قدری بالاست و ارتفاع موج دریا در این مناطق افزایش یافته است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: سواحل مرکزی و جنوبی استان بوشهر به ویژه سواحل جنوبی همچنان مواج و متلاطم است و انتظار می‌رود همراه با وزش باد‌های شمالی دمای هوا کاهش یابد.

راستگو از ورود سامانه جدید بارشی به استان بوشهر در روز جمعه سوم فروردین خبر داد و بیان کرد: آخر هفته در برخی از نقاط به‌ویژه مناطق جنوبی استان بوشهر، وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش تند باد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر