شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: یک فروند شناور گردشگری حامل شماری مهمان و مسافران نوروزی به‌دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی و هنجارشکنی با حکم قضایی در ساحل بوشهر توقیف شد...
کد خبر: ۲۰۰۵۸۹۵
يکشنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: یک فروند شناور گردشگری حامل شماری مهمان و مسافران نوروزی به‌دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی و هنجارشکنی با حکم قضایی در ساحل بوشهر توقیف شد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ عبدالله خسروی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: باتوجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروز رعایت فرهنگ دینی و اخلاق اسلامی یک ضرورت است.

وی افزود: مسافران و گردشگران باید حرمت این ماه را مورد توجه قرار دهند و از هنجارشکنی پرهیز کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: علیرغم اطلاع‌رسانی و تذکرات مرزبانان به صاحبان شناور‌های تفریحی در راستای رعایت شئونات اسلامی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، این لنج با دستور مقام قضایی به‌دلیل عدم رعایت هنجار‌های اجتماعی و اسلامی توقیف شد.

سرهنگ خسروی ضمن تقدیر از همکاری و احساس مسئولیت مردم بوشهر و مسافرین نوروزی تصریح کرد: مرزبانان این استان علاوه بر تامین نظم و امنیت مرز دریایی خلیج فارس، سواحل و مسافرین در نوار ساحلی با کسانیکه باعث هنجارشکنی و عدم رعایت شئونات اسلامی شوند برابر قانون برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و مهمانان نوروزی و برقراری امنیت آن‌ها برای مرزبانان در دریا افتخار است از همه صاحبان شناور‌ها درخواست کرد به قوانین و مقررات پایبند باشند.

خسروی ادامه داد: مرزبانی از تردد شناور‌هایی که سبب بی‌نظمی و عدم رعایت اخلاق اسلامی شوند جلوگیری می‌کند.

معاون مرزبانی استان بوشهر:
شناور‌های تفریحی که هنجار‌های اجتماعی را رعایت نکنند توقیف می‌شوند

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان بوشهر گفت: شناور‌های تفریحی که مسایل ایمنی و هنجار‌های اجتماعی را در آب‌های استان بوشهر رعایت نکنند، توقیف خواهند شد.

حسین فرهمند عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرزبانان استان بوشهر در تمام نقاط ساحلی آماده ارائه خدمت و امنیت مردم و مسافران نوروزی هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان بوشهر افزود: نوروز امسال که مصادف شده با ماه مبارک رمضان و مردم خداجوی کشور ما که به استان زیبای بوشهر مسافرت می‌کنند قطعاً به موضوعات اسلامی و حرمت ماه مبارک رمضان توجه خاصی دارند.

وی ضمن تقدیر از مردم شریف و مهمانان نوروزی تصریح کرد: با توجه به درخواست هموطنان، مرزبانان استان بوشهر با شناور‌هایی که موضوعات ایمنی و اخلاقی را رعایت نکنند برابر قانون برخورد و توقیف خواهند کرد.

وی گفت: از مسافران و مردم درخواست می‌کنیم در صورت هرگونه موارد در دریا و ساحل به نزدیک‌ترین مقر دریابانی اطلاع دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر