شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۰۶۰
سه‌شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: ماموران این فرماندهی با توقیف سه فروند شناور ۳۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های حوزه سرزمینی این استان کشف کردند.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ عبدالله خسروی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دریابانان با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق و احتمال تخلیه غیرمجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع سه فروند شناور در آب‌های استان بوشهر شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: در بازدید از شناورها، مقداری کالای خارج از مانیفست و قاچاق شامل یکهزار و ۶۰۰ ثوب پوشاک، ۳۱ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۲ هزار عدد لوازم جانبی موبایل، ۲ هزار عدد لوازم تحریر و ۲۰۰ کیسه گردو معادل چهار هزار و ۸۰۰ کیلوگرم کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر یادآور شد: در این راستا افزون بر توقیف شناور‌ها و کالا‌های کشف شده ۲ نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

خسروی تصریح کرد: دریابانان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناور‌های تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر