شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۰۱۴
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹

فکرشهر: معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان گفت: در سال ۱۴۰۲ از محل اعتبارات ارزش افزوده بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان در اختیار شهرداری‌ها و دهیاران روستا‌های تنگستان قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، روح الله تنگستانی در همایش شورا‌های اسلامی بخش دلوار تصریح کرد: یکی از کار‌های مهم شورا‌های اسلامی نظارت بر کار هزینه کرد اعتبارات در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است که باید به نحو مطلوب این اعتبارات در جای مناسب هزینه شود.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان با اشاره به اینکه شورا‌های اسلامی عصاره ملت هستند یاد آور شد: یکی از بحث‌هایی که در شورا‌های اسلامی شاهد آن هستیم خود رأی خود بودن بعضی از اعضای شورا‌های اسلامی است که تصمیماتی گرفته می‌شود غیر قابل قبول و فاقد وجه مشورتی است که این طرز فکر نباید در شورا‌ها وجود داشته باشد.

وی افزود: در بحث پاسخگو بودن دهیاران در برخی از جا‌ها مشاهد می‌شود دهیارانی بعضاً مسئولیت و وظایف بالاتر از شهرداران بر عهد دار هستند در روستا‌ها باید دهیاران در شرایط پاسخگو باشند.

تنگستانی از دهیاران خواست همیشه تلفن‌های خود را روشن نگهداشته و پاسخگوی نیاز و مشکلات مردم در روستا‌ها باشند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان خاطرنشان کرد: بسیاری از اموراتی که در روستا‌های انجام می‌گیرد به جهت سهولت در انجام کار‌های که روستاییان نخواهند از روستا جهت یک کار کوچک به بنیاد مسکن مراجعه کنند می‌توانند پیشخوان؛ کافی نت‌ها، دهیاری‌ها از طریق سامانه راهور بنیاد مسکن مشکل را بر طرف کنند.

وی اضافه کرد: بعضی افراد تسهیلات جهت ساخت ساز استفاده نمی‌کنند این دلیلی بر استفاده نکردن از ناظر در ساخت و ساز‌ها روستا‌ها نیست و باید هر ساختمانی که در روستا‌ها ساخت می‌شود یک ناظر داشته باشد.

تنگستانی از شورا‌ها و دهیاران روستا‌های بخش دلوار خواست نسبت به ایجاد پایش تصویری در روستا‌های حوزه کاری خود اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر