يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۱۰۷
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹

فکرشهر: مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: امکانات و سالن‌ها دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برای برگزاری مراسم ازدواج آسان در اختیار جوانان قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، رقیه زنگنه‌نژاد صبح امروز در نشست ستاد ساماندهی و امور جوانان استان بوشهر با تأکید بر برنامه‌ریزی برای تسهیل در امر ازدواج جوانان اظهار داشت: در این راستا برنامه‌های مهمی در هفته ازدواج همزمان با سالروز ازدواج فرخنده مولا حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه از ۱۹ تا ۲۴ خرداد ماه هفته ازدواج نام‌گذاری شده گفت: لازم است تمامی متولیان این عرصه، شرایط ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند. گفتمان‌سازی امر ازدواج و ترویج ازدواج آسان برای جوانان یک امر ضروری است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با تأکید بر این نکته که مدیران دستگاه‌های اجرایی استان شرایط ازدواج آسان کارکنان مجرد هر دستگاه را فراهم کنند تصریح کرد: امکانات و سالن‌ها دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برای برگزاری مراسم ازدواج آسان در اختیار جوانان قرار گیرد.

وی در پایان بیان کرد: اطلاع‌رسانی در سطح استان بوشهر برای پوشش امر ازدواج با مشارکت و همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر و سازمان‌های مردم نهاد و خیرین انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر