دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۲۳۲
شنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به تصویب و ابلاغ برنامه عملیاتی تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی هیئت دولت، گفت: برش استانی این برنامه تهیه و پس از تصویب به دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر ابلاغ شود.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، احمد محمدی‌زاده در نشست بررسی طرح‌های تولیدی استان بوشهر با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان در حادثه سانحه بالگرد، بیان کرد: برنامه‌ها و طرح‌های مختلف در استان بوشهر بدون هیچ خللی باید به صورت جهادی و بدون وقفه اجرایی شود.

وی با تأکید بر توجه به تسریع در صدور مجوز‌های مشاغل و کسب و کار در بخش‌های مختلف، افزود: ساماندهی مشاغل و ایجاد کسب‌وکار‌های مختلف و ثبت آن در سامانه رصد اشتغال مورد توجه قرار گیرد.

استاندار بوشهر از توسعه سرمایه‌گذاری در طرح‌های مختلف در استان خبر داد و یادآور شد: یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر پرورش آبزیان در عرصه‌های مختلف است که در این راستا امسال طرح‌های مهمی در این حوزه اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری ارزی در طرح‌های نفت و گاز در جنوب استان بوشهر، گفت: طرح‌های مهمی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در استان اجرایی شده است.

محمدی‌زاده از تهیه، تصویب و ابلاغ برنامه عملیاتی تحقق شعار سال از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد و اظهار کرد: برش استانی برنامه جهش تولید با مشارکت مردم، از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و با مشارکت سایر دستگاه‌ها تهیه و تنظیم شود تا هر یک از دستگاه‌های اجرایی مسئولیت و سهم خود را در این برنامه ایفا کنند.

وی با اشاره به رشد اقتصادی استان در سال ۱۴۰۲، یادآور شد: رشد اقتصادی برای سال جاری ۸ درصد هدف‌گذاری و در این راستا طرح‌های مهمی تدوین و عملیاتی شده است.

در این جلسه طرح منطقه نمونه گردشگری حماد در دیلم با سرمایه‌گذاری مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور مورد بررسی قرار گرفت و بر تشکیل کمیته نظارت بر حسن اجرای این طرح تأکید شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر