دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۲۷۰
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷

فکرشهر: سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از رشد افزون بر ۵۸ درصدی جوجه‌ریزی در واحد‌های پرورش مرغ استان خبر داد و گفت: در ماه قبل ۲.۱ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در واحد‌های مرغداری استان بوشهر انجام شده است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی جهاد، ابوتراب نکیسا، تعداد واحد‌های مرغداری استان بوشهر را ۲۱۸ واحد اعلام کرد و اظهار داشت: در فروردین ماه امسال عملیات جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان به میزان یک‌میلیون و ۷۴۰ هزار قطعه جوجه انجام شد و محصولات آن‌ها وارد بازار شده است.

وی از رشد افزون بر ۵۸ درصدی جوجه‌ریزی در واحد‌های پرورش مرغ استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: واحد‌های پرورش مرغ استان بوشهر در اردیبهشت ماه سال جاری ۲.۱ میلیون قطعه جوجه‌ریزی داشته‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش یافته است.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر میزان جوجه‌ریزی در اردیبهشت ماه سال گذشته را یک‌میلیون و ۴۵۰ هزار قطعه اعلام و خاطرنشان کرد: ظرفیت واحد‌های فعال مرغداری استان ۶ میلیون و ۱۴۱ هزار قطعه است.

نکیسا از تولید افزون بر ۳۹ هزار تن گوشت مرغ تا پایان امسال از طریق واحد‌های مرغداری این استان خبر داد و گفت: با افزایش تولید گوشت مرغ قیمت این محصول در استان بوشهر کاهشی شده است.

وی اضافه کرد: جوجه‌ریزی در واحد‌های مرغداری و تولید گوشت مرغ در استان رو به افزایش است و هیچ نگرانی در تولید این محصول در استان وجود ندارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر