پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۳۴۱
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰

فکرشهر: فرماندار تنگستان با بیان اینکه برای تجهیز بیمارستان امام حسین علیه‌السلام این شهرستان ۳۲ میلیارد تومان نیاز است، گفت: در کمیته برنامه‌ریزی تنگستان ۱۵ میلیارد تومان تخصیص می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، احمد لطفی در نشست با رئیس و مسئولین واحد‌های درمانی بیمارستان امام حسین علیه‌السلام شهر اهرم اظهار داشت: تجهیزات و امکاناتی که در ۳ سال دولت آیت‌الله رئیسی به این بیمارستان افزوده شد تحول مهمی در ارائه خدمات به مردم ایجاد شد.

وی با تاکید بر تخصیص اعتبارات ملی و استانی برای تجهیز بیمارستان امام حسین علیه‌السلام اهرم اضافه کرد: در سال جاری پشتیبانی لازم از این بیمارستان انجام می‌شود و نیاز است نقش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در اعتبارات شهرستان تنگستان بارز و آشکار باشد.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه برای تجهیز بیمارستان امام حسین علیه‌السلام این شهرستان ۳۲ میلیارد تومان نیاز است، گفت: در کمیته برنامه‌ریزی تنگستان ۱۵ میلیارد تومان تخصیص می‌یابد در صورتی‌که دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر هم به همین میزان به بیمارستان امام حسین علیه‌السلام از اعتبار استانی و ملی اختصاص دهد.

لطفی ادامه داد: در کمیته برنامه‌ریزی سال قبل اعتباری افزون بر ۲۱ میلیارد تومان به حوزه بهداشت و سلامت شهرستان تنگستان اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه از اعتبار یاد شده ۱۶ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است خاطرنشان کرد: دانشگاه علم پزشکی استان بوشهر هم اعتباری معادل ۸ میلیارد تومان به حوزه بهداشت و سلامت شهرستان تنگستان تخصیص داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر