شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۴۱۴
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴

فکرشهر: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از اجرا طرح‌ها درحوزه‌های ایمن‌سازی تأسیسات، حفاظت الکترونیک و امنیت مناطق عملیاتی، شبکه و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات پایانه‌های نفتی ایران با سرمایه‌گذاری ۴ هزار میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی پایانه های نفتی، عباس غریبی در بازدید از پایانه‌های نفتی با تسلیت و تعزیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان در سانحه بالگرد اخلاق و منش رئیس جمهور شهید در پیگیری پروژه‌ها را الگویی موفق دانست و اظهار داشت: سبک مدیریتی رئیس جمهور بر داشتن روحیه انقلابی، مدیریت جهادی و تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی استوار بود و ما به عنوان مدیران این نظام باید رفتار و منش رئیس جمهور شهید را برای پیشبرد اهداف سازمانی به عنوان الگو قرار دهیم.

وی با اشاره به تخصیص ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرا طرح‌ها خاطرنشان کرد: در سال گذشته اساس کار بر سازماندهی، برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری و تخصیص منابع مالی تمرکز شد که ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران جذب شد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران طرح‌های مهم و زیرساختی در سال جاری را مورد اشاره قرار داد و افزود: در سال جاری نیز ۴ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های مورد نظر مصوب شده که امیدواریم در طرح‌های مورد نظر در حوزه‌های ایمن‌سازی تأسیسات حفاظت الکترونیک و امنیت مناطق عملیاتی، شبکه و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، نوسازی ناوگان دریایی و اماکن رفاهی و فرهنگی هنری گام اساسی برداریم.

عباس غریبی به وضعیت پروژه‌های پایانه نفتی شمال اشاره کرد و افزود: پروژه غلاف‌گذاری، سند بلاست و رنگ‌آمیزی پایل‌های اسکله این پایانه با پیشرفت ۷۵ درصدی طبق برنامه پیش می‌رود و مخزن ذخیره‌سازی شماره ۲۴۰ با ۵۰ درصد پیشرفت و مخزن ۴۰۱ هم شروع به کار داده شده که وضعیت خوبی در پروژه‌های این پایانه وجود دارد.

وی به نقش‌آفرینی کارکنان در تحقق اهداف و برنامه‌های وزارت نفت و شرکت ملی نفت اشاره و تأکید کرد: کارکنان در شرایط سخت آب و هوایی و در چندین منطقه عملیاتی برای صیانت از تولید نفت و گاز تلاش می‌کنند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
United States of America
|
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳
سلام
به آقای غریبی بفرمایید شما در سال ۱۴۰۲ نتونستی البسه کار کارکنان که از زمان کشف نفت در ایران به کارکنان تخصیص می یافت رو تامین کنی، بعد از هزاران میلیارد تومان حرف میزنی؟
نکته جالبش اینه که البسه سال ۱۴۰۳ هم لغو کردن
غریبی به تنهایی مرزهای بلوف زدن رو چند کیلومتر جابه‌جا کرده
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر