شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۴۵۳
سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال شاهین بندر عامری گفت: از فوتبال دوستان بوشهری و به ویژه تنگستانی‌ها انتظار دارم شاهین را در بازی حساس پیش رو تنها نگذارند چراکه با وجود بازیکنانی شایسته و توانمند برای رخ دادن اتفاقات خوب به این تیم آمدم.

به گزارش فکرشهر، مهدی پاشازاده در گفت وگو با ایرنا افزود: هر چند زمان اندکی برای کار در تیم شاهین بندر عامری داریم، ولی با این حال برای موفقیت با تمام وجود تلاش می‌کنیم.

وی بیان کرد: خاطرات خیلی خوبی از شهر بوشهر دارم و این شهر به نوعی به ما وصل است.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بندر عامری تصریح کرد: برای بقا تیم فوتبال شاهین بندر عامری وظیفه‌ای بر گردن ما نهاده شده و مثل همیشه با روی باز برای کمک کردن به این استان و مردم خونگرمش پا به میدان گذاشتم.

پاشازاده ادامه داد: از هواداران نیز می‌خواهم که در این مسیر سخت و دشوار برای تیم دعا کنند چراکه یک هفته خیلی سخت در پیش داریم و طی کردن این مسیر نیاز به همراهی هواداران است.

وی اظهار کرد: هواداران خونگرم بوشهری همواره پشتوانه اصلی تیم‌های فوتبال و سرمربیان آن‌ها بودند و امیدوارم چهارشنبه‌شب با همراهی و حمایت پرشور هواداران در استادیوم شهید مهدوی بوشهر یک معجزه رخ دهد.

پاشازاده افزود: از این رو انتظار دارم هواداران بیایند تیم خود را حمایت کنند تا با بقا و حضور مقتدرانه در لیگ آینده شرایط برای حضور در لیگ برتر فراهم شود.

وی گفت: امید است در بازی با چادرملو نتیجه لازم را کسب کنیم و شانس بقا تیم در لیگ دسته یک افزایش پیدا کند.

تیم فوتبال شاهین بندر عامری چهارشنبه شب در نبرد مدعی صعود و گزینه سقوط میزبان تیم چادرملو اردکان یزد خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر