شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۵۰۵
جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱

فکرشهر: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر با اشاره به یک‌هزار و ۸۰۶ کلاس تخریبی در استان بوشهر گفت: در دولت شهید آیت‌الله رئیسی توجه ویژه‌ای به توسعه فضا‌های آموزشی شد و در این راستا ۸۶۲ کلاس تخریبی نوسازی و تحویل شده است.

به گزارش فکرشهر، ابراهیم احمدی در گفت وگو با تسنیم، از تدوین سند چشم‌انداز مدرسه‌سازی در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: بر اساس این سند شش ساله تا سال ۱۴۰۶ بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ کلاس درس در استان ساخته و تحویل می‌شود.

وی با اشاره به نقش مهم خیرین در امر ساخت مدرسه و توسعه فضا‌های آموزشی خاطرنشان کرد: خیرین در امر ساخت مدرسه مشارکت مطلوبی دارند به‌گونه‌ای که بیش از ۵۰ درصد فضا‌های آموزشی با همکاری خیرین ساخته می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر خدمات دولت شهید آیت‌الله رئیسی در امر توسعه فضا‌های آموزشی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۸۶۲ کلاس درس با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تکمیل و تحویل آموزشی و پرورش استان بوشهر شده که بی‌نظیر است.

وی، طرح شهید عجمیان را از مهمترین طرح‌ها در دولت شهید آیت‌الله رئیسی عنوان کرد و گفت: در این طرح ۱۰۰ مدرسه با اعتبار ۱۴.۴ میلیارد تومان، تجهیز، نوسازی و رنگ‌آمیزی شده است. امسال ۶۰ آزمایشگاه در ۶۰ فضا‌های آموزشی در مدارس استان بوشهر به امکانات آزمایشگاهی مجهز می‌شود.

احمدی با اشاره به یک‌هزار و ۸۰۶ کلاس تخریبی در استان بوشهر گفت: در دولت شهید آیت‌الله رئیسی توجه ویژه‌ای به توسعه فضا‌های آموزشی شد و در این راستا ۸۶۲ کلاس تخریبی نوسازی و تحویل شده است. ۹۳۸ کلاس تخریبی دیگر استان بوشهر بر اساس برنامه زمانبندی ساخته و تحویل می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر