پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۵۱۷
جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر از تشکیل کارگاه جهاد تبیین و ستاد انتخابات در سپاه استان خبر داد و گفت: سپاه استان بوشهر برای مشارکت در برگزاری انتخابات سالم و با امنیت بالا از آمادگی لازم برخوردار است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سردار علی رزمجو در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور مردمی و جهادی اظهار داشت: امید می‌رود در انتخابات ۸ تیر رئیس جمهوری با تفکر شهید آیت‌الله رئیسی انتخاب شود تا تداوم راه و مسیر حرکت شهید خدمت باشد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با تأکید بر اینکه مدیریت جهادی، روحیه انقلابی و مردمی بودن از ویژگی‌های بارز شهید آیت‌الله رئیسی بود، یادآور شد: ولایت مداری و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بودن از دیگر خصوصیّات شاخص شهید آیت‌الله رئیسی بود.

وی اقدامات سپاه استان را در عرصه جهاد تبیین برشمرد و افزود: در کارگاه جهاد تبیین سپاه استان بوشهر، ستاد انتخابات با هدف جلب مشارکت گسترده مردم تشکیل شده است.

وی از برگزاری رزمایش در فضای مجازی در راستای آگاه‌سازی مردم برای حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: رزمایش آگاهی اجتماعی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در دستور کار سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر قرار دارد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر سازماندهی هادیان سیاسی و اعزام به نقاط مختلف شهر‌ها و روستا‌ها را از دیگر برنامه‌ها در عرصه جلب مشارکت گسترده مردم در انتخابات ۸ تیر اعلام و بیان کرد: سپاه استان بوشهر برای برگزاری انتخابات سالم و با امنیت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از آمادگی لازم برخوردار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر