شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۵۱۸
جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: تداوم روند افزایشی دما در این استان، دمای هوای در شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان را به ۴۶ درجه رساند.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده دما در خورموج به ۴۴ و در برازجان به ۴۳ درحه سانتیگراد رسید و سایر شهر‌های استان دمای زیر ۴۰ درجه سانتیگراد تجربه کردند.

وی بیان کرد: با توجه به بررسی نقشه‌های هواشناسی، تا اواسط هفته پیش رو جوی آرام برای استان و خلیج فارس پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در چند روز پیش رو وزش باد، افزایش رطوبت و شرجی در استان پدطده غالب است.

مساعدی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی، در طول روز گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط با مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: د. مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر به طور غالب جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در اواسط روز در نواحی شرقی استان گاهی تا ۴۲ کیلومتر درساعت و فردا به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

مساعدی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش‌بینی و فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول ۰۰:۴۳، مد اول دریا ساعت ۰۷:۵۳، جزر دوم ساعت ۱۵:۵۴ و مد دوم ساعت ۲۲:۰۶ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر