سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۶۶۸
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷

فکرشهر: استاندار بوشهر با تأکید بر تسریع در تکمیل طرح‌های عمرانی، استفاده از طرح مولدسازی برای این مهم را یک ضرورت دانست و گفت: اکنون یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار در دستگاه‌های اجرایی برای طرح‌های عمرانی وجود دارد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای اداری استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت از جمله شهید آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: این شهدا همانگونه که به مردم و انقلاب اسلامی کمک کردند با خون مطهر خود از نظام اسلامی ایران پشتیبانی می‌کنند تا به حکومت حضرت مهدی موعود (عج) متصل شود.

وی با اشاره به نقش پررنگ بانوان در مدیریت‌های مختلف استان بوشهر گفت: روز به روز نقش بانوان در عرصه‌های گوناگون مدیریتی نظام اسلامی ایران افزایش می‌یابد که لازم است فرمانداران به مهم توجه ویژه کنند.

استاندار بوشهر خدمت و اهتمام و جدیت بیشتر به مردم را رسالت مهم مجموعه مدیریتی استان دانست و تأکید کرد: همانگونه که رئیس جمهور شهید در توجه به مردم عنایت ویژه‌ای داشتند وظیفه ما است که مهم با تلاش بیشتر دنبال کنیم.

محمدی‌زاده بیان کرد: مدیران در دستگاه‌های اجرایی کار‌های مانده متعلق به مردم به سرانجام برسانند و ضمن بازنگری همه آن‌ها تعیین تکلیف شود، نباید چیزی از مطالبات مردم نزد مدیران باقیمانده باشد و چله خدمت مدیریت توجه ویژه به حل مشکلات مردم است اگر مدیری این خدمت به درستی انجام نداده حتما خیانت کرده و لازم است مدیرکل بازرسی این مهم را رصد و پیگیری کند.

وی با بیان اینکه مدیران باید زودتر از سایر کارکنان در محل خدمت حاضر و دیرتر از اداره خارج شوند تصریح کرد: باید مدیران از تمام لحظات مدیریتی برای ذخیره دنیا و آخرت خود استفاده کنند، چون این فرصت ممکن است دیگر تکرار نشود.

استاندار بوشهر روند طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: در طرح‌های عمرانی منابع اعتباری لازم در دستگاه‌های اجرایی وجود دارد و برابر گزارش مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر موجودی استان یک‌هزار میلیارد تومان در حوزه عمرانی است هر چند تا آخر شهریور ماه وقت دارد که باید منابع با سرعت در تکمیل پروژه‌ها هزینه شود تا مشمول تورم و افزایش قیمت نشود تا پروژه‌های بیشتری برای مردم ادامه داد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه تا ۸ تیر ماه تمرکز همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر باید برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات باشد گفت: همه مدیران باید برای این کار مهم، بزرگ، ارزشمند و الهی که نتیجه آن استحکام نظام اسلامی و ادامه راه امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی است اهتمام ویژه کنند.

وی اضافه کرد: در هر دستگاه اجرایی استان بوشهر باید یک ستاد مشارکت در انتخابات با ریاست مدیر و رئیس دستگاه، معاونین، حراست و پایگاه بسیج آن شکل بگیرد تا برای خودشان و شهرستان‌ها برنامه‌ریزی و اقدامات لازم برای افزایش مشارکت انجام دهند تا انتخابات باشکوه رقم بزنیم.

استاندار بوشهر به موضوع مولدسازی ادارات پرداخت و بیان کرد: مولدسازی یک منبع اعتباری جدیدی است که مقام معظم رهبری با اعتماد به شهید آیت‌الله رئیسی و دولت سیزدهم این امتیاز و اختیار را به دولت واگذار کرد تا با فروش املاک مازاد پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شود و خلق هر ثروت در دستگاه اجرایی برای تکمیل پروژه‌های همان دستگاه هزینه می‌شود.

محمدی‌زاده ادامه داد: از شهرداران مراکز شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر تقاضا می‌شود با جدیت عملیات مولدسازی مورد توجه قرار دهند و همه دستگاه‌های موظف هستند از این فرصت تاریخی برای تسریع در تکمیل پروژه‌ها استفاده بهینه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر