سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۶۷۴
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

فکرشهر: سعید جلیلی، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از شرکت آذرآب اراک بازدید کرد.

به گزرش فکرشهر، براساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که عصر روز پنج‌شنبه به شهر مقدس قم سفر کرده بود، پس از آن وارد اراک شد.

به نوشته تسنیم، سعید جلیلی در نخستین برنامه خود در مجموعه شرکت هپکوی اراک حضور یافت و از نزدیک از این شرکت بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت فعالیت این غول بزرگ تولید ماشین‌آلات سنگین قرار گرفت.

پس از این بازدید، جلیلی به مصلّای بیت‌المقدس اراک رفت و طبق برنامه اعلامی قبلی در جمع مردم استان مرکزی به سخنرانی پرداخت که این برنامه تا دقایقی پیش نیز ادامه داشت.

درحالی که ساعت از ۲۴ گذشت سعید جلیلی پس از دیدار با مردم اراک، به کارخانه آذرآب رفت و با نمایندگان کارگران شرکت آذرآب دیدار و گفتگو کرد.

سعید جلیلی در نشست با کارگران و مدیران آذرآب با اشاره به اتفاقاتی که در هپکو و آذرآب افتاد اظهار داشت: اینجا یکی دو نکته را باید عرض کنم البته در جمع مردم اراک هم بیان و تأکید شد، یکی از خاطرات تلخی که در دهه ۹۰ داشتم همین ملاقات‌هایی بود که بعضاً کارگران آذرآب و هپکو تشریف می‌آوردند و در تهران دیدار و گفتگو‌هایی داشتیم که به‌هرحال روندی که طی شده و مسائلی که پیش آمده بود تأسف‌آور بود.

وی افزود: هپکویی که زمانی ۱۸۰۰ ماشین‌آلات راهسازی تولید می‌کرد، نزدیک به صفر تولید داشت و یا همین‌جا که سالانه ۴۴ هزار تن در سال تولید می‌کرده ماهانه ۷۰ تن و تقریباً سالانه ۸۰۰ تن تولید داشت.

جلیلی بیان کرد: واقعاً آنچه درباره برجام دنبال می‌کردند و تقریباً هیچ، دستاورد دهه نود در کارخانه‌ها و اقتصاد هم شبیه برجام تقریباً هیچ بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر