دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۶۹۲
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰

فکرشهر: جشن تولد 78 سالگی دونالد ترامپ دیشب (جمعه شب) در شهر "پالم بیچ" فلوریدا برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از عصرایران، در مراسم تولید ترامپ جمع زیادی از هواداران او و برخی سیاستمداران و سناتور‌های جمهوریخواه حضور یافتند.

عکس: گتی ایمجز

مراسم جشن تولد 78 سالگی ترامپ با فروش بلیت (+عکس)

این مراسم از سوی "کلاب 47" - یک گروه از هواداران ترامپ- در مرکز همایشهای پالم بیچ برگزار شد. بلیت های این جشن - که قیمتی بین 25 تا 60 دلار داشتند - چند روز قبل فروخته شده بودند.

مراسم جشن تولد 78 سالگی ترامپ با فروش بلیت (+عکس)

ترامپ در سخنرانی خود در مراسم تولد خود به جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا تاخت و او را یک "جنگ طلب" مستقر در کاخ سفید توصیف کرد.

ترامپ گفت: تحت رهبری من، ما هیچ جنگی نداشتیم. به جای یک جنگ طلب جهانی در کاخ سفید، شما یک صلح طلب در پلاک 1600 خیابان پنسیلوانیا (آدرس کاخ سفید) داشتید."

مراسم جشن تولد 78 سالگی ترامپ با فروش بلیت (+عکس)

ترامپ سن بالای رقیب دموکرات خود را مورد توجه قرار داد (بایدن 82 سال دارد) و با توجه به سن بالا و احتمال وجود بیماری زوال عقل، بایدن را گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری ندانست.

"جیمز سینگر" سخنگوی ستاد انتخاباتی بایدن در واکنش به اظهارات ترامپ و حامیان جمهوریخواه او علیه بایدن در جشن تولد 78 سالگی اش گفت:" از طرف آمریکا، هدیه اولیه ما برای 79 سالگی شما: اطمینان از اینکه دیگر هرگز رئیس جمهور نخواهید شد."

ترامپ همچنین سیاست های مهاجرتی بایدن را نیز به شدت مورد انتقاد قرار داده و با اشاره به 8 تروریست داعشی در هفته گذشته که به صورت قاچاق و بدون مدارک از مرز مکزیک وارد آمریکا شده بودند، گفت:" کشور ما هرگز این گونه در خطر نبوده است. فقط این هفته، نه یک، نه 2، بلکه 8 تروریست داعشی در بالاترین سطح تروریسم دستگیر شدند."

مراسم جشن تولد 78 سالگی ترامپ با فروش بلیت (+عکس)

در این مراسم و پیش از سخنرانی ترامپ، "مارکو روبیو" سناتور جمهوریخواه که از او به عنوان گزینه احتمالی معاونت ریاست جمهوری نام برده می شود، سخنرانی کرد.

مراسم جشن تولد 78 سالگی ترامپ با فروش بلیت (+عکس)

روبیو نیز به سیاست های مهاجرتی بایدن حمله کرد و گفت:" ما اکنون تروریست‌ها، جنایتکاران و مواد مخدر را داریم که از مرزهای باز وارد کشور ما می‌شوند و او از آنها دعوت می شود وارد ایالات متحده شوند."

به گزارش فکرشهر، اعضای جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا روز تولد دونالد ترامپ، نامزد هفتاد و هشت ساله جمهوری‌خواه خود و چهل و پنجمین رئیس جمهوری ایالات متحده را همراه با تشویق‌های گرم، جشن گرفتند.

 

تعداد بازدید : 1
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر