چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۷۲۱
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹

فکرشهر: معاون حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر با اشاره به اینکه بندر گناوه از مهمترین بنادر جنوب کشور به‌شمار می‌رود، گفت: خوشبختانه اقدامات مهمی در توسعه و تجهیز بندر گناوه به امکانات نوین و پیشرفته انجام شده است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، محسن خرم‌رخ در برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست گمرک گناوه با اشاره به اینکه بندر گناوه از مهمترین بنادر جنوب کشور به‌شمار می‌رود، اظهار داشت: سابقه تجارت در بندر گناوه بر هیچ کس پوشیده نیست و این بندر از ظرفیت‌های بسیار مهمی در تجارت برخوردار است.

وی به تقویت زیرساخت‌های بندری در گناوه تأکید کرد و افزود: با توجه به نزدیکی و موقعیت استراتژیک این بندر به کشور‌های حوزه خلیج فارس و حجم بالای مبادلات کالا در گمرک، می‌طلبد توجه بیشتری به تجهیز زیرساخت‌های این بندر صورت گیرد.

معاون هماهنگی و نظارت حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر اضافه کرد: البته خوشبختانه طی سالیان اخیر اقدامات شایسته و مهمی در زمینه توسعه و تجهیز این بندر صورت گرفته است که قطعاً توسعه بیشتر آن به توسعه تجارت و اقتصاد در این شهر و شمال استان بوشهر کمک خواهد کرد.

خرم‌رخ اضافه کرد: این بندر در کنار واردات کالا‌های تجاری از ظرفیت‌های بالقوه در زمینه صادارت برخوردار است که توجه به آن سبب رونق تولید، کسب‌وکار و اشتغال پایدار خواهد شد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از بشیر رضویان سرپرست پیشین اداره کل گمرک گناوه، ایمان زند به عنوان سرپرست جدید این گمرک معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر