چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هواشناسی بوشهر از روند افزایش دما از امروز تا هفته آینده در استان خبر داد و پیش‌بینی کرد بیشینه دما به‌ویژه در...
کد خبر: ۲۰۰۷۷۳۳
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: هواشناسی بوشهر از روند افزایش دما از امروز تا هفته آینده در استان خبر داد و پیش‌بینی کرد بیشینه دما به‌ویژه در برخی نقاط غیرساحلی به ۵۰ درجه سانتیگراد برسد.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا در اغلب ساعت‌ها وضعیت جوی و دریایی استان آرام است، اما در روز چهارشنبه تا حدودی بر سرعت وزش باد‌های شمالی افزوده خواهد شد.

محمدرضا انصاری از روند افزایش دما در استان از امروز خبر داد و افزود: تا اواسط هفته آینده دمای بیشینه هوا در سطح استان به‌ویژه نواحی غیرساحلی از مقادیر بالایی برخوردار است و در برخی نقاط به آستانه ۵۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

وی اضافه کرد: گزارش از ایستگاه‌های هواشناسی استان بوشهر حاکی است امروز دمای هوا در مرکز شهرستان‌های دشتستان، دشتی و تنگستان به ۴۸ درجه سانتیگراد بالای صفر رسیده است.

وی گفت: جهت وزش باد متغیر، بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در طول روز گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان بوشهر ارتفاع موج دریا را هم ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در طول روز گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر