دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
هواشناسی اعلام کرد:
فکرشهر: معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: داده‌های هواشناسی نشان می‌دهد در حالی که در ۲۴ ساعت گذشته وضیعت دما در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان ۴۱ درجه و...
کد خبر: ۲۰۰۷۹۳۸
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴

فکرشهر: معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: داده‌های هواشناسی نشان می‌دهد در حالی که در ۲۴ ساعت گذشته وضیعت دما در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان ۴۱ درجه و عسلویه با ۲۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهر این استان بوده است.

به گزارش فکرشهر، «زهرا راستگو» روز جمعه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: در این مدت شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان نیز ۴۰ درجه سانتیگراد و شهر بوشهر مرکز استان دارای ۳۱ درجه سانتیگراد بوده است.

وی افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا روز دوشنبه هفته پیش رو، وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعات آرام است.

راستگو یادآور شد: در این مدت غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد، افزایش شرجی و رطوبت هوا و در برخی نقاط مه صبحگاهی، از پدیده‌های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

معاون اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: بر این اساس پیش بینی‌ها در ۲۴ ساعته آسمان بطور غالب صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی است.

وی ادامه داد: جهت وزش باد نیز امروز بطور غالب شمال غربی تا جنوب غربی و از فردا جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در طول روز گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

راستگو گفت: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ و در طول روز گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر است.

وی اضافه کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۴۰، جزر اول ساعت ۰۶:۴۵، مد دوم ساعت ۱۲:۱۰ و جزر دوم ساعت ۱۹:۲۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر