جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۸۰۲۹
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: کل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی در سال ۱۴۰۳ به استان بوشهر، ۶۸ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال است که نسبت به اعتبارات سال ۱۴۰۲، ۶۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش فکرشهر، «علی پورداود» در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: همچنین اعتبارات هزینه‌ای ابلاغی ۲۳ دستگاه اجرایی استان ۱۱ هزار و ۱۰۱ میلیارد ریال است که نسبت به رقم ابلاغی ابتدای سال قبل در حدود ۳۰ درصد رشد داشته است.

وی افزود: این اعتبارات به ترتیب با اولویت طرح‌های نیمه تمامی که در سال جاری به بهره برداری می‌رسند و همچنین پرداخت مطالبات پیمانکاران، بین طرح‌های عمرانی استان توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر تصریح کرد: این غیر از اعتباراتی است که به طرح‌های ملی استان که در پیوست‌های قانون بودجه لحاظ شده در نظر گرفته شده است.

پورداود ادامه داد: کل اعتبارات استانی ابلاغ شده از محل همه ردیف‌های اعتباراتی در سال ۱۴۰۲ به استان ۴۴ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال بوده که از این میزان، ۲۹ میلیارد و ۹۷۰ میلیارد ریال معادل ۶۷ درصد، تخصیص یافته است.

وی عنوان کرد: این میزان تخصیص اعتبار بین یک هزار و ۴۰۰ طرح عمرانی توزیع شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر یادآور شد: همچنین کل اعتبارات ارزش افزوده پرداختی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان در سال ۱۴۰۲، ۴۰ هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۵۰ درصد رشد داشته است.

پورداوود گفت:طرح جاده وفاق بین دیر و کنگان، باند دوم محور ساحلی بوشهر گناوه، محور دیلم به بهبهان، محور خورموج به لاور شرقی، شهرک زیست فناوری دلوار، توسعه اورژانس شهید گنجی برازجان، احداث و تکمیل مدارس از مهمترین طرح‌های در دست احداث استان است که تعدادی از آن‌ها در سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر