شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی دو نفر از عواملی که در حادثه خرابکاری در یکی از اداره‌های شهرستان دشتستان دست داشتند و مرتبط با ضد انقلاب و گروهک منافقین بودند را دستگیر کردند...
کد خبر: ۲۰۰۸۱۰۴
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی دو نفر از عواملی که در حادثه خرابکاری در یکی از اداره‌های شهرستان دشتستان دست داشتند و مرتبط با ضد انقلاب و گروهک منافقین بودند را دستگیر کردند.

به‌گزارش فکرشهر از پلیس، سردار حیدر سوسنی در تشریح این خبر عنوان کرد: در تاریخ ۳۱ اردیبهشت سال جاری مصادف با شهادت رییس جمهور، به‌دنبال فراخوان شبکه‌های معاند و منافقین باهدف ایجاد آشوب، دو نفر ناشناس به‌منظور خرابکاری، با ساخت "کوکتل مولوتوف" آن را به داخل یکی از اداره‌های شهرستان دشتستان پرتاب کرده و متواری می‌شوند. وی افزود: ماموران پلیس استان با اشراف اطلاعاتی و به‌کارگیری روش‌های تخصصی، هویت دو نفر به نام‌های " س-پ" و م-ع" را که در این خرابکاری دست داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس استان بوشهر از اعتراف متهمان به بزه انتسابی خبر داد و اضافه کرد: آن‌ها اقرار کردند پس از فراخوان منافقین برای خرابکاری، عملیات تروریستی و ایجاد آشوب در کشور، با برقراری ارتباط با سرپل‌های مربوط، پیشنهاد آنان را پذیرفته و با دریافت آموزش‌های لازم از طریق کانال‌های تلگرامی، اقدام به ساخت دو عدد بمب آتش‌زای دست‌ساز به منظور انفجار بمب‌های ساخته شده در یکی از مراکز دولتی کرده و با فیلمبرداری از این اقدام خرابکارانه، فیلم‌های تهیه شده را به شبکه تلویزیونی وابسته به گروهک منافقین ارسال کردیم تا در قبال این عملیات مبالغی را دریافت کنیم.

سردار سوسنی گفت: در ادامه تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهمان قصد داشتند تا قبل از برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، نسبت به انفجار و به آتش کشیدن یکی از مراکز حساس شهرستان دشتستان اقدام کنند که قبل از عملی نمودن قصد خود دستگیر شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر