يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۸۱۱۵
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از افتتاح ۳۲ مرکز درمانی در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر با ۱۹۱ میلیارد تومان خبر داد و گفت: در سه سال گذشته ضمن افتتاح این طرح‌ها بیمارستان پزشکی هسته‌ای بوشهر وارد مدار فعالیت شد.

به گزارش فکرشهر از استانداری، محمد هادی رستمیان در گفت‌وگویی با خبرنگاران، با اشاره به فعال بودن ۱۶۰۰ تخت بستری بیمارستانی در استان اظهار داشت: در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای برای جبران عقب‌ماندگی درمانی استان بوشهر داشت و در این راستا طرح‌های مهمی در شهر‌ها و روستا‌ها ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در مدت ۳ سال دولت شهید آیت‌الله رئیسی ۲۰ خانه بهداشت روستایی با ۴۸ میلیارد تومان راه‌اندازی شد، گفت: در این مدت ۹ مرکز جامع خدمات سلامت روستایی و شهری با ۹۳ میلیارد تومان در استان بوشهر وارد مدار فعالیت شد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افتتاح مرکز درمان بستر عالیشهر بوشهر با ۴ هزار متر مربع مساحت و سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان از دیگر طرح‌ها عنوان کرد و افزود: مرکز درمان بستر کاکی دشتی با ۵۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم افتتاح شد.

رستمیان با بیان اینکه در مجموع ۳۲ مرکز درمانی در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر افتتاح شد، اضافه کرد: این طرح‌ها با ۱۹۱ میلیارد تومان در بخش‌های خانه بهداشت روستایی، مرکز جامع خدمات سلامت و مراکز درمان بستری، وارد مدار فعالیت شد.

وی از افتتاح بیمارستان پزشکی هسته‌ای بوشهر در دولت شهید آیت‌الله رئیسی خبر داد و بیان کرد: این مرکز با ۱.۵ میلیون یورو ساخته، تجهیز و وارد مدار فعالیت شد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به آغاز ساخت بیمارستان مادر و کودک جایگزین بیمارستان فاطمه زهرا (س) بوشهر گفت: این مرکز درمانی اکنون با پیشرفت فیزیکی ۵۳.۸ درصد ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

رستمیان اضافه کرد: در این راستا عملیات اجرایی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان با اعتبار یک‌هزار میلیارد تومان آغاز شد و هم اکنون ۴۹.۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر