يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۸۲۹۳
سه‌شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷

فکرشهر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از پرداخت ۲ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان در حمایت از صنعت و تکمیل طرح‌های نیمه تمام صنعتی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، مهدی صفوی با بیان اینکه در دولت شهید آیت‌الله رئیسی توجه ویژه‌ای به بخش صنعت و تولید شد، اظهار داشت: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تسهیلات ویژه‌ای برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران و صنعت‌گران استان بوشهر در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی از پرداخت ۸۵۵.۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۲۰۰ درخواست صنعتگران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر در دولت سیزدهم خبر داد و تصریح کرد: از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه از شهریور ماه ۱۴۰۰ تا اردیبهشت ماه سال جاری ۴۰۲ میلیارد تومان به حوزه صنعت استان بوشهر در حمایت از تولید و اشتغال‌زایی پرداخت شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه در سه سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران در سه سال قبل دولت شهید آیت‌الله رئیسی اقدامات لازم انجام و مبلغ ۸۹ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه به تولیدکنندگان استان بوشهر پرداخت شد.

صفوی احیا واحد‌های راکد، تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام تولیدی و صنعتی را از دیگر طرح‌ها دانست و تصریح کرد: در سه سال دولت سیزدهم یک‌هزار و ۸۷.۷ میلیارد تومان تسهیلات ابلاغی در سفر استانی رئیس جمهور شهید در قالب ۲۷ فقره برای حمایت از سرمایه‌گذاران پرداخت شد.

وی ادامه داد: برای راه‌اندازی واحد‌های راکد و نیمه تمام صنعتی نیز ۱۵ میلیارد تومان پرداخت شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: در مجموع ۲ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان در حمایت از صنعت و تکمیل طرح‌های نیمه تمام صنعتی در استان بوشهر در سه سال دولت شهید آیت‌الله رئیسی پرداخت شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر