چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۸۲۹۷
سه‌شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷

فکرشهر: علی ربیعی، سخنگوی دولت دوازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: متاسفانه به رغم تذکرات متعهدانه و جدی سرپرست محترم ریاست‌جمهوری، تبدیل وضعیت و استخدام در سمت‌های مدیریتی برای بکارگیری و تثبیت وضعیت نیرو‌های تازه‌وارد کم‌دانش فاقد تجربه صرفا به دلیل عضویت در حلقه‌های جناحی تندرو، در حال انجام است.

به گزارش فکرشهر از انتخاب، در ادامه توئیت ربیعی آمده است: در نظام اداری کشور این امر موجب ناامیدی کارمندان بدون پارتی است که سال‌ها در انتظار تبدیل وضعیت، رشد و ارتقا هستند و همچنین آسیب جدی به نظام اداری وارد می‌کند. بی‌تردید، این افراد به موانع جدی در کارآمدی نظام اداری تبدیل می‌شوند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
شنبه ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
وزارت فرهنگ‌ ٫ خانه ما بوده و هست و خواهد بود .ما پیش از آنکه کارمند این وزارت باشیم خاک صحنه هنر را خورده ایم ؛ ما صاحبان و فرزندان این خانواده بزرگ ٫ دنبال تحول مدیریتی در ساختار کلان وزارت متبوع از صدر تا ذیل هستیم و کوتاه نخواهیم آمد.
مدیریت صدر تا ذیل وزارتی که فرهنگ و هنر و رسانه را اداره میکند تنها و تنها و تنها حق بهترین های خود مجموعه است که درد مجموعه را با جان و دل میفهمند و سالها خون دل خورده اند و‌ هرچند بسیار متخصص و باتجربه و توانمند هستند اما بی رحمانه منزوی شده اند؛ چرا که پخمه سالاری جای نخبه سالاری و شایسته سالاری را گرفته است . این خانه بزرگ مقدس جای عده ای ییلاقی و قشلاقی با مدارک بی ربط و بدون هیچگونه سابقه و تجربه و تخصص نیست. هدف ما کارکنان اصلی و اصیل این وزارت ٫ اصلاح ساختار فشل کنونی از صدر وزارت تا معاونین و مدیر کل ها تا نیروهای ستادی و سپس مدیر کل های استانی و معاونین آنهاست است و برای این هدف ذره ای کوتاه نخواهیم آمد . دهه هاست که این وزارت مثل طفل سر راهی هر از گاهی توسط عده ای ناتوان و کارنابلد و گذری و متوهم خودشیفته که اطرافشان پر از کاسه لیس های هزار رنگ است ٫ دارای دایه مهربان تر از مادر میشود و نحیف تر و ویران تر میشود .‌ اما این بار اتمام حجت میکنیم : هیچکس جز خود خانواده هیچ حقی اینجا ندارد ؛ جفا را تحمل نمیکنیم چون اهل سر خم کردن و گردن کج کردن نیستیم .‌ زبان و قلم ما آتشین است چون هنرمند واقعی اهل بله قربان گویی نیست.شاهین نجفی نیروی رسمی وزارت ارشاد .دکترای مدیریت رسانه . رییس کمیته فرهنگ و هنر پزشکیان در استان بوشهر
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر