يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۸۴۷۷
چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت:۸۹۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در چهارماهه اول سال جاری در بوشهر کشف شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، اکبر پورات در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۴۳ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: کنترل شدید محور‌های مواصلاتی و حوزه آبی استان، افزایش تعامل اطلاعاتی و عملیاتی دستگاه‌های مقابله‌ای در استان و استان‌های همجوار باعث کاهش کشفیات در استان بوشهر بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین در چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ در راستای ساماندهی و صیانت از معتادان بی خانمان تعداد ۶۹ نفر معتاد متجاهر با دستور قضایی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر تحویل مراکز ترک اعتیاد استان شده اند.

پورات بیان کرد: امسال فاز اول تشکیل کانون‌های یاریگران زندگی در روستا‌های استان اجرایی شده و کانون یاریگران زندگی تاکنون در ۸۵۲ مدرسه راه‌اندازی شده و ۴۲ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز عضو این کانون‌ها شده‌اند و برگزاری دوره آموزشی ویژه کارکنان دولت و نیو‌های مسلح انجام شده است.

وی یادآور شد: اجرای طرح نوروزی یاریگران زندگی در حوزه ساماندهی معتادان متجاهر، جمع آوری خرده فروشان، اجرای برنامه‌های فرهنگی و پیشگیری توسط اعضای شورا و همچنین انتشار پیام‌های پیشگیرانه از طریق بیلبورد‌ها و تلویزیون‌های شهری در سطح استان و فضای مجازی از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر