چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: طرح کاشت پاجوش‌های یارانه دار در باغات استان بوشهر اجرا شد...
کد خبر: ۲۰۰۹۵۰۵
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸

فکرشهر: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: طرح کاشت پاجوش‌های یارانه دار در باغات استان بوشهر اجرا شد.

به گزارش فکرشهر از صدا و سیما، کبری توکلی اظهار داشت: تعداد ۱۷۱۴ عدد پاجوش درخت نخل در اختیار باغداران قرار گرفت که از این تعداد ۳۲۸عدد پاجوش خرمای مجول و ۱۳۸۶عدد پاجوش از نوع خرمای پیارم بودند.

وی با بیان اینکه مبلغ ۸۵۷ میلیون تومان یارانه برای خرید پاجوش پرداخت شده است افزود: قیمت هر عدد پاجوش رقم پیارم ۷۰۰هزار و خرمای مجول ۳۷۰۰هزار تومان بود که ۵۰۰ هزار تومان آن به صورت یارانه و مابقی آن را باغدار پرداخت کرده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح ترویج ارقام خرمای پربازده و تجاری برای جایگزینی با ارقام پیر و غیر اقتصادی است.

کبری توکلی افزود: این پاجوش‌ها در اختیار ۲۸ باغدار در شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دشتی، جم و بوشهر برای کاشت قرار گرفت.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶
این چه وضعشه خوب ما هم باغداریم چرا ما خبر اگر نشدیم چرا برای ما ندادین تاکی تبعیض تا کی پارتی بازی مگه شما مسلمان نیستین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
ما باغ داریم فقط خبرش دیدیم
اطلاع رسانی نشده
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر