جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۹۸۲۹
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰

فکرشهر: عملیات اجرایی ساخت ۲ مجموعه تکثیر و نرسری ماهی با سرمایه‌گذاری بیش‌از سه هزار میلیارد ریال در بخش دلوار شهرستان تنگستان آغاز شد.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، استاندار بوشهر در آیین آغاز عملیات اجرایی دو مجموعه بزرگ تکثیر و نرسری (نوعی روش پرورش) ماهی در بخش دلوار تنگستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی یک مجموعه تکثیر ماهی با ظرفیت سالانه ۱۰ میلیون قطعه ماهی و سرمایه گذاری ثابت و جاری یک هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال با پیش‌بینی اشتغال ۳۲ نفر در این طرح هستیم.

احمد محمدی‌زاده افزود: همچنین عملیات اجرایی یک مجموعه تکثیر و نرسری ماهی با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال با ظرفیت سالانه پنج میلیون قطعه ماهی با پیش‌بینی اشتغال ۱۵ نفر آغاز شد.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران، اظهار کرد: با افرادی که برای اجرای طرح‌های پرورش آبزیان از دولت زمین گرفته ولی اقدامی نکرده‌اند برخورد می‌شود و با کسانی که فعال هستند، همکاری شده و حمایت لازم صورت می‌گیرد.

استاندار بوشهر ادامه داد: اولویت حمایت با افرادی است که برای تکمیل زنجیره ارزش ماهی و یا دام و طیور برنامه دارند و در این راستا حوزه اقتصادی استان ورود کرده است.

محمدی‌زاده گفت: تولید ماهی پرورشی در استان بوشهر از ۳ هزار تن در سال ۱۴۰۰ به ۱۲ هزار و ۷۰۰ تن در سال جاری افزایش یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر