جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۹۸۴۸
جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف انبار پوشاک قاچاق در بندر ریگ شهرستان گناوه به ارزش ۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار حیدر سوسنی جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، شهدا و تجلیل از رزمندگان و خانواده معظم شهدا یکی از برنامه‌های مهم نیروی انتظامی در سال جهش تولید با مشارکت مردم را مقابله با کالای قاچاق دانست و اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر در این عرصه با تیم‌های تخصصی برخورد با قاچاقچیان را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی با اشاره به شناسایی انبار حامل کالای قاچاق در بندر ریگ شهرستان گناوه تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی از دپو و جابه‌جایی پوشاک قاچاق در انباری واقع در بندر ریگ مطلع شدند.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به بازرسی از انبار یاد شده گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر با همکاری مأموران انتظامی گناوه با شناسایی انبار مورد نظر و هماهنگی لازم قضایی، اقدام به بازرسی از این انبار کردند.

سوسنی با اشاره به کشف پوشاک خارجی فاقد اسناد معتبر گمرکی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این انبار تعداد ۹ هزار ثوب پوشاک قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بوده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر که با تشکیل پرونده به مرجع ذی‌صلاح معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر