شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در حالی که پاییز، هفته اولش را پشت سر گذاشته و در بسیاری نقاط ایران، بارش باران و برف را شاهد هستیم، هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرده که «با وزش باد‌های جنوبی در سطح استان، رطوبت و شرجی هوا در ۵ روز آینده افزایش می‌یابد»...
کد خبر: ۲۰۰۹۸۸۴
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵

فکرشهر: در حالی که پاییز، هفته اولش را پشت سر گذاشته و در بسیاری نقاط ایران، بارش باران و برف را شاهد هستیم، هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرده که «با وزش باد‌های جنوبی در سطح استان، رطوبت و شرجی هوا در ۵ روز آینده افزایش می‌یابد».

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به نقشه‌ های پیش‌بینی هواشناسی، در پنج روز آینده جریانات سطحی بیشتر جنوبی است و در این مدت افزایش رطوبت، غبار محلی، در برخی نقاط مه صبحگاهی و در برخی ساعت‌ها وزش باد از پدیده‌های غالب مورد انتظار است. 

هادی سالاری افزود: همچنین در روز سه‌شنبه با افزایش سرعت وزش باد روی دریا، سواحل شمالی و مرکزی استان متلاطم پیش‌بینی می‌شود. وی جهت وزش باد را متغیر، به‌تدریج جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا را ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد.

به گفته کارشناس هواشناسی بوشهر فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۴:۴۰ دقیقه بامداد، جزر اول ۱۲:۳۰، مد دوم ۱۹:۲۰ و جزر دوم دریا ساعت ۲۳:۴۰ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر