يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۹۹۰۱
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰

فکرشهر: به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از ۳۲ عنوان کتاب دفاع مقدس رونمایی و از هنرمندان خالق این آثار تجلیل شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، آیت‌الله صفایی بوشهری ظهر امروز در آیین رونمایی از ۳۲ عنوان کتاب دفاع مقدس تاریخ نگاری در قالب نقاشی، نظم، نثر، فیلم، تئاتر، خطاطی و نویسندگی را از راه‌های مهم بیان تاریخ دانست و اظهار داشت: در انقلاب شکوهمند اسلامی تاریخ منطقه، تاریخ معاصر ایران، تاریخ جهان و تاریخ ۸ سال دفاع مقدس یک فراز تاریخی با درجه بالای اثرگذاری است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه رزمندگان اسلام تمدن آفرین نوین ایران هستند، گفت: لحظه لحظه ۸ سال دفاع مقدس مدرسه‌ای برای آموختن آموزش پیشرفت و توسعه ایران است.

امام جمعه بوشهر نقش ۸ سال دفاع مقدس در ایجاد محور مقاومت را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اگر دفاع مقدس وجود نداشت ایران و اسلام، عظمت ایران و محور مقاومت نبود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دیانت و مقاومت دو مقوله مهم در استان است که بر آن تاکید می‌شود، عنوان کرد: دفاع مقدس مانند جریان کربلا است اگر هنرمندان و تاریخ نگاران این ۸ سال دفاع مقدس را روایت نکنند در محدوده زمانی خود دفن می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبرى با اشاره به اینکه تهدید جنگ تحمیلی ۸ ساله یک فرصت ایجاد کرد افزود: رهبر انقلاب، نیرو‌های مسلح، جوانان بسیجی و مردم در جبهه و پشت جبهه حماسه‌ای از دفاع جامعه اسلامی ایجاد کردند که نه تنها اجازه ندادند دشمن به اهدافش برسد بلکه توانایی خود را تا فراتر از مرز‌ها رساندند.

در این مراسم از ۳۲ عنوان کتاب دفاع مقدس رونمایی و از هنرمندان خالق این آثار تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر