چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هواشناسی بوشهر افزایش ابر، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به‌صورت وزش تندباد لحظه‌ای، رگبار پراکنده باران و...
کد خبر: ۲۰۱۰۰۸۰
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷

فکرشهر: هواشناسی بوشهر افزایش ابر، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به‌صورت وزش تندباد لحظه‌ای، رگبار پراکنده باران و رعدوبرق را برای برخی مناطق جنوبی و شرقی استان پیش‌بینی کرد.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا پایان هفته، غبار محلی، در طول روز گاهی وزش باد و مه صبحگاهی در برخی نقاط از پدیده‌های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

حسین مستانه افزود: همچنین در ساعت‌هایی از ظهر امروز تا اوایل شب، در برخی مناطق جنوبی و بخش‌های شرقی استان با افزایش ابر، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به‌صورت وزش تندباد لحظه‌ای، رگبار پراکنده باران و رعدوبرق دور از انتظار نیست.

وی جهت وزش باد را متغیر، بیشتر شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در جنوب استان در ساعت‌هایی از امروز بعد از ظهر ۱۲ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد.

کارشناس هواشناسی استان بوشهر ارتفاع موج دریا را ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و امروز در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

مستانه گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۰۰ بامداد، مد اول ساعت ۱۱:۳۰، جزر دوم ساعت ۱۵:۱۰ و مد دوم ساعت ۲۲:۱۰ دقیقه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر