فکرشهر: ایجاد بایگانی الکترونیک در واحد شهرسازی خارگ با دستور شهردار، گامی مهم در ارتقای سلامت اداری و تسهیل خدماترسانی.
به گزارش فکرشهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ، اسماعیل صالحی مدیر شهرسازی شهرداری خارگ خبر داد: به دستور اکید شهردار خارگ و در راستای ارتقای خدمات مطلوب و تسریع در پاسخگویی به ارباب رجوع و ارتقای سلامت اداری و جلوگیری از دخل و تصرف در مدارک و مستندات پرونده های ساختمانی، ایجاد بایگانی الکترونیک واحد شهرسازی در دستور کار قرار گرفته است.
مدیر شهرسازی اظهار داشت: این اقدام، در راستای ایجاد نظم در آرشیو فیزیکی، تسهیل در دسترسی به سوابق ملکی و زمینه سازی برای ثبت و نگهداری اطلاعات به صورت الکترونیک می باشد.
صالحی افزود: در این طرح، کلیه مدارک و پرونده های ساختمانی شامل نقشه ها و پایان کار، مجوزها، سوابق ساخت و ساز و مستندات مرتبط با املاک در سامانه جامع شهرسازی بررسی، طبقه بندی، اسکن، بارگذاری و آرشیو خواهد شد.
مدیر شهرسازی ضمن تقدیر از نگاه مسئولانه شهردار خارگ در ارائه خدمات رسانی مطلوب به شهروندان ادامه داد: با برنامه ریزی منسجم و دقیق انجام این مهم عملیاتی شده و تا هفته دولت نهایی خواهد شد.
صالحی گفت: با هدف فراهم آوردن بستر مناسب برای بررسی سریع و دقیق پرونده ها، ارتقای سلامت اداری و جلوگیری از دخل و تصرف در اسناد و مدارک، سرعت بخشی در پاسخگویی و کاهش مراجعات حضوری و رضایت مندی ارباب رجوع انجام این مهم در دستور کار قرار گرفته است.