دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ تغییرات در شهرداری برازجان ادامه دارد:
به گزارش فکرشهر، در جدید ترین تغییرات شهرداری برازجان، شهریار اخلاقی که کم تر از شش ماه پیش به سمت معاونت فنی و عمرانی منصوب شده بود، جای خود را به محمدحسن محمدی داد و...
کد خبر: ۲۰۵۹
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱

فکرشهر: دو معاون شهرداری برازجان در کم تر از شش ماه  پس از انتصاب، از سمت خود برکنار شدند.

به گزارش فکرشهر، در جدید ترین تغییرات شهرداری برازجان، شهریار اخلاقی که کم تر از شش ماه پیش به سمت معاونت فنی و عمرانی منصوب شده بود، جای خود را به محمدحسن محمدی داد و کریم اسفندیاری که مسئول روابط عمومی شهرداری بود نیز با حفظ سمت، جایگزین رسول استادزاده شد و از این پس به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری برازجان نیز فعالیت خواهد نمود.

بر اساس همین گزارش، محمدحسن محمدی، پیش از این مدیر عمران شهرداری بود؛ شهرام نوروزی هم که معاون عمران بوده، جایگزین محمدی شده است.

به گزارش فکرشهر، در دیگر تغییرات شهرداری برازجان، حیدری از مدیریت کارخانجات تولیدی این نهاد برکنار شده و علی اصغر خادم پور جایگزین وی شده است؛ همچنین، جواد بحرینی که معاون موتوری بوده، جانشین اردشیر خلیلی شده و به عنوان مدیر موتوری شهرداری برازجان فعالیت خواهد نمود.

رضا عسکری، مدیر مالی سازمان های آتش نشانی و اتوبوس رانی و فضای سبز نیز، جای خود را به غلامرضا صفدری داده است.

به گزارش فکرشهر، اغلب این افراد در کم تر از شش ماه پیش و در شروع به کار شهردار برازجان، ماشاالله احمدی به سمت های خود منصوب شده بودند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر