شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دادجو با اشاره به اینکه ۲۱ مرد و دو زن در این حوادث آسیب دیده‌اند، بیان کرد: ۹ مورد از مصدومیت‌ها مربوط به سوختگی ناشی از مواد محترقه بود و یک مورد آسیب چشمی و ۱۲ مورد آسیب به دیگر اندام بود...
کد خبر: ۲۰۵۹۱
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۰

فکرشهر: مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر گفت: تعداد مصدومان چهارشنبه‌سوری استان بوشهر به ۲۳ نفر رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری ها، عبدالرحیم دادجو اظهار کرد: با تجمیع گزارش‌های رسیده از حوادث چهارشنبه‌سوری در استان بوشهر، تعداد مصدومان این حوادث در سطح استان به ۲۳ نفر رسید.

\n\n

وی با اشاره به اینکه ۲۲ نفر از مصدومان به صورت سرپایی درمان شده‌اند، اضافه کرد: در حادثه رخ داده در شهرستان تنگستان فرد حادثه‌دیده دچار سوختگی ۷۰ درصد شده بود.

\n\n

دادجو با اشاره به اینکه ۲۱ مرد و دو زن در این حوادث آسیب دیده‌اند، بیان کرد: ۹ مورد از مصدومیت‌ها مربوط به سوختگی ناشی از مواد محترقه بود و یک مورد آسیب چشمی و ۱۲ مورد آسیب به دیگر اندام بود.

\n\n

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه تلفات جانی در این حوادث در استان بوشهر شاهد نبوده‌ایم و حوادث فقط به مصدومیت منجر شده است.

\n\n

وی گفت: حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته در استان بوشهر ۳۲ مصدوم بر جای گذاشته بود.

\n\n

بر اساس این آمار، شاهد کاهش حدود ۳۰ درصدی مصدومان چهارشنبه سوری در استان بوشهر هستیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر