شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: قرارگاه مرکزی پلیس استان بوشهر برای خدمت رسانی بیشتر به مردم در نوروز افتتاح شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: این قرارگاه و هفت قرارگاه فرعی به منظور تامین نظم و امنیت در تعطیلات نوروزی در استان فعالیت می کنند.\n\nسردار حیدر عباس زاده افزود: علاوه بر این 91 ایستگاه پلیس در مناطق پرجمعیت، تفرجگاه‌ها و محورهای مواصلاتی به مردم خدمات ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۲۰۶۹۸
دوشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۸

فکرشهر: قرارگاه مرکزی پلیس استان بوشهر برای خدمت رسانی بیشتر به مردم در نوروز افتتاح شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: این قرارگاه و هفت قرارگاه فرعی به منظور تامین نظم و امنیت در تعطیلات نوروزی در استان فعالیت می کنند.

\n\n

سردار حیدر عباس زاده افزود: علاوه بر این 91 ایستگاه پلیس در مناطق پرجمعیت، تفرجگاه‌ها و محورهای مواصلاتی به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

\n\n

وی همچنین از کشف 30 کیلوگرم مواد مخدر در آخرین روز از سال 94 خبر داد و اضافه کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدراستان پارسال با انهدام 143 گروه، سه نفر را دستگیر  و 200 کیلوگرم مواد مخدر کشف کرد.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به افزایش 80 درصدی توقیف وسایل نقلیه حامل مواد مخدر، یادآور شد: پارسال 2 هزار و 100 طرح ارتقای امنیت اجتماعی برای مقابله با خرده فروشان و جمع آوری معتادان اجرا شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر