جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: توسعه خدمات و امکانات زیرساختی در شهرستان های استان برای جذب هرچه بیشتر مسافران نوروزی ضروری است.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، مصطفی سالاری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از کمپ های موقت اسکان مسافران نوروزی در شهرستان دیلم افزود: وجود شرایط مناسب آب و هوایی، سواحل زیبا و جاذبه های گردشگری باعث جذب گردشگران و میهمانان نوروزی به استان بوشهر می شود. \n\nوی تصریح کرد: اقدامات خوبی در راستای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در استان انجام شده است ولی هنوز تا رسیدن به ایده آل ها در این خصوص فاصله وجود دارد و باید سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد. 
کد خبر: ۲۰۷۵۲
چهارشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۴

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: توسعه خدمات و امکانات زیرساختی در شهرستان های استان برای جذب هرچه بیشتر مسافران نوروزی ضروری است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مصطفی سالاری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از کمپ های موقت اسکان مسافران نوروزی در شهرستان دیلم افزود: وجود شرایط مناسب آب و هوایی، سواحل زیبا و جاذبه های گردشگری باعث جذب گردشگران و میهمانان نوروزی به استان بوشهر می شود. 

\n\n

وی تصریح کرد: اقدامات خوبی در راستای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در استان انجام شده است ولی هنوز تا رسیدن به ایده آل ها در این خصوص فاصله وجود دارد و باید سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد. 

\n\n

\n\n

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار دیلم نیز گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان با برنامه ریزی و آمادگی کامل در حال خدمت رسانی به مسافران نوروزی است. 

\n\n

محمد طاهری افزود: بیش از 250 کلاس درس و شش خانه معلم برای اسکان میهمانان نوروزی در این شهرستان مجهز شده است. 

\n\n

استاندار بوشهر در این سفر پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به شهدای شهرستان دیلم از کمپ 115 (اورژانس)، کمپ های انتظامی، امداد و نجات نوروزی بازدید و از نحوه خدمات رسانی آنان قدردانی کرد. 

\n\n

شهرستان دیلم با بیش از 35 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قرار دارد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر