شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: هم اکنون 100 گروه جهادی از اقشار مختلف بسیج در مناطق محروم مشغول خدمت رسانی و کارهای سازندگی هستند.به گزارش فکرشهر، ذوالفقار عباسی روز جمعه در آیین افتتاح طرح تولید قارچ در روستای میانخره دشتی افزود: با همت نیروهای بسیج سازندگی در استان بوشهر سالانه بیش از 50 طرح در زمینه های بهداشت و درمان، ساخت و تجهیز و تعمیر مدارس و مساجد، و طرح های کشاورزی و دامداری اجرا می شود.
کد خبر: ۲۰۸۵
جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷

فکرشهر: رییس بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: هم اکنون 100 گروه جهادی از اقشار مختلف بسیج در مناطق محروم مشغول خدمت رسانی و کارهای سازندگی هستند.

به گزارش فکرشهر، ذوالفقار عباسی روز جمعه در آیین افتتاح طرح تولید قارچ در روستای میانخره دشتی افزود: با همت نیروهای بسیج سازندگی در استان بوشهر سالانه بیش از 50 طرح در زمینه های بهداشت و درمان، ساخت و تجهیز و تعمیر مدارس و مساجد، و طرح های کشاورزی و دامداری اجرا می شود.

وی اضافه کرد: مهمترین هدف برگزاری اردوهای جهادی پرکردن بهینه اوقات فراغت و میان تحصیلی دانشجویان، دانش آموزان و جوانان بسیجی علاقه مند و داوطلب است که در مناطق محروم و توسعه نیافته برای کارهای عمرانی و عام المنفعه حضور پیدا می کنند.

عباسی بیان کرد: هدف اصلی اردوهای جهادی تنها پرکردن اوقات فراغت جوانان نیست بلکه سعی شده آنان با الهام گیری از حرکت های دینی و جهادی نسل های اول انقلاب بیشترآشنا شده و حرکت آنان دارای یک محتوای ارزشی دینی شود.

رییس بسیج سازندگی استان بوشهر ادامه داد: با توجه به این که در پروژه های بسیج سازندگی از ظرفیت و توان اقشارمختلف مردم محلی در اجرای پروژه ها استفاده می شود و حق پیمانکاری ندارد هزینه اجرای آن ها بسیار کمتر از حد معمول است و کمک بسیار بزرگی در کاهش هزینه به دولت در خدمت رسانی به محرومان است.

عباسی با اعلام آمادگی نیروهای بسیج سازندگی استان بوشهر به همکاری بیشتر با دولت و اجرای منویات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی خواستار مشارکت بیشتر دستگاه های اجرایی با بسیج سارندگی برای رسیدن به اهداف طرح اقتصاد مقاومتی شد.

وی گفت: در یک سال گذشته 450 طرح اقتصاد مقاومتی با کارگاه تولیدی کوچک در زمینه های کشاورزی، دامداری، مرغداری، تولید قارچ و صنایع دستی کوچک در سطح استان بوشهر به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: در سال جاری نیز با بهره گیری از ظرفیت های هر شهرستان و همکاری همه دستگاه های اجرایی و اداری استان بوشهر طرح های اقتصاد مقاومتی اجرایی خواهد شد. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر