دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان گفت: 4 کشته در منطقه شبانکاره، 2 کشته در محور ورودی برازجان و 2 کشته نیز در محور...
کد خبر: ۲۰۹۰۷
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

فکرشهر: رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان از کشته و زخمی شدن 92 نفر در تعطیلات نوروز در دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدعلی دهقان اظهار داشت: اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان در سال گذشته عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی داشت و در تمام سوانح و تصادفات و حوادث رخ داده در کمترین زمان ممکن در صحنه حاضر شد و نسبت به امداد و نجات مصدومان اقدام کرده است.

\n\n

وی افزود: از ابتدای سال جاری نیز ماموریت‌های این مجموعه با کیفیت و شتاب بسیار خوبی انجام شده و شاهد نجات جان بسیاری از هموطنان و مهمانان نوروزی و افراد بومی هستیم.

\n\n

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان به فارس گفت: اورژانس دشتستان در تعطیلات نوروز با 10 تیم مجهز و متخصص در امدادرسانی به مصدومان اهتمام داشته و این مهم موجبات رضایتمندی مردم شهرستان و مهمانان و گردشگران نوروزی شده است.

\n\n

دهقان تصریح کرد: به طور مکرر در جاده‌ها و محورهای پرتردد، حضور داشته‌ایم و نظارت کاملی بر تمام مسیرها صورت گرفته و بلافاصله پس از تماس با اورژانس، در محل حادثه حاضر شده‌ایم و نسبت به اعزام بیماران و مصدومان به نزدیکترین بیمارستان اقدام شده است.

\n\n

وی از کشته و زخمی شدن 92 نفر در تعطیلات نوروز در دشتستان خبر داد و ابراز داشت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون تعداد 8 نفر در جاده‌های دشتستان کشته شده‌اند و 84 نفر نیز زخمی و به بیمارستان اعزام شده‌اند.

\n\n

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان گفت: 4 کشته در منطقه شبانکاره، 2 کشته در محور ورودی برازجان و 2 کشته نیز در محور دالکی صورت گرفته و مصدومان تصادفات نیز در 6 بخش شهرستان انجام شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر